Lämnat in bevis. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lämnat in bevis.

Imorse ringde polisen till mig och bad mig komma till stationen med bilder från skador osv. Även journaler från sjukhuset gick vi igenom. Äntligen fungerar polisen i Sverige och jag hoppas det blir lugnt för min del snart. Jag sover inte på nätterna, äter inte, dricker inte. Mår skit rent ut sagt 😢 Sover inte ens hemma längre pga hoten. Skönt att mina underbara vänner och familj finns där för mig ❤
 
Imorgon ska jag ringa polisen igen för att se om saker och ting har gått igenom. Jag hoppas det, har liksom snart gått en vecka?! Ni vet att jag berättar för er allt. Tack alla läsare som skriver fina ord till mig, ni är grymma! ❤
 
  • 2015-01-28
  • kl.18:10:00
  • Kategori: Kvinnor





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg