Kärlek stavas vänskap ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

Kärlek stavas vänskap ❤

När jag verkligen är deppig så finns mina underbara vänner där. Skulle aldrig klara ett liv utan dom. Att få höra fina ord får mig att le och känna glädje. Och jag har mina två "Håkor" som stöttar mig och får mig på rätt väg. Jag behöver höra från två 40+ att jag duger som jag är och de ger mig en spark i rumpan. Och alla andra som kramar om mig och säger att det ordnar sig. Klart det gör! Men just nu känns det trögt 😞

Åker på en spontan-resa förhoppningsvis nästa vecka med några av mina vänner. Det är precis vad jag behöver, även om jag precis kommit tillbaka från Polen nyligen. Längtar och håller tummarna för att det blir av...

  • 2015-01-09
  • kl.01:40:48
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg