Hotar och hotar... ( )
Hem Om mig Kontakt

Hotar och hotar...

Nu ska jag berätta för er kära läsare... När jag träffar nya vänner så håller idioten på att förstöra mellan oss 😡 Han hotar de och tar reda på namn, adress och telefonnummer. Sedan blir mina vänner hotade eller till och med dödshotade av idioten. Är det rätt? Får jag inte bestämma vem jag vill umgås med? Jag lever ju mitt eget liv... Samma gäller det killarna jag träffar eller dejtar. Idioten blir så sjukt jävla svartsjuk så det inte är sant. Han hade tagit reda på allting om en av mina närmaste killkompisar. Så sjuk i huvudet man kan bli! Och jag som ska skydda mina vänner får för mycket på mig så snart går jag in i väggen 😞
 
Polisen bryr sig inte givetvis. Men ska se om dom inte gör det ändå. Jag kommer vara stenhård mot dom. Har ju flera bevis från hoten samt vittnen. Jag tänker inte låta en idiot som honom förstöra mitt liv. För snart har jag inga vänner kvar som litar på mig... Det är inte rätt han gör. Psykiskt sjuk i huvudet är han. Någon borde ringa psykakuten för honom...
 
  • 2015-01-08
  • kl.01:51:00
  • Kategori: Kvinnor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg