Hot varje dag = polisanmälan ( )
Hem Om mig Kontakt

Hot varje dag = polisanmälan

Ska en kvinna behöva vara rädd när hon går ut? Ska en kvinna behöva bli misshandlad av sin egen man? Ska en kvinna behöver polisskydd?
 
Svaret är nej på alla ovanstående frågor. Men det är just nu min vardag. Jag och mina vänner är dödshotade av EN person. Inte nog med detta så kan jag inte slappna av för denna personen stalkar oss alla. Så idag gjorde jag en polisanmälan och samtidigt tog upp de gamla igen och lägger på nytillkommet material. Inte speciellt roligt att sitta hos polisen hela förmiddagen... Jag ska till kammaråklagaren nästa vecka och hoppas att allt går sin väg. Mer kan jag inte skriva för det är sekretessmarkerat.
 
  • 2015-01-23
  • kl.16:02:00
  • Kategori: Kvinnor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg