Äntligen fredag! ( )
Hem Om mig Kontakt

Äntligen fredag!

Nu är jag klar med det som var viktigast på planeringen idag. Har diskat, dammsugit och tvättat golv. Sofeya har fixat mina ögonbryn fast det blev väldigt misslyckat för jag var där och pillade. Men det får bli tunna ögonbryn denna gången, skönt att dom växer ut 😊 Satte också på mig mina lösnaglar igen då en åkte av igår. Men det är sista gången jag har de på mig innan jag får köpa nya...

Ikväll är planerna utgång Göteborg ihop med Aleks och gänget. Kommer bli en galen kväll med mycket champagne och övrig alkohol 😊 Tur jag ska ta det lugnt imorgon. Sedan har jag fått flera tider för jobb inom äldreomsorgen. Skönt med lite cash inför Grekland. Ska spara allting så jag kan gå ut där nere och festa loss 😉 Sofeya säger att greker är ganska snygga, men nja...

  • 2015-01-16
  • kl.16:00:22
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg