Sjuk på min födelsedag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Sjuk på min födelsedag.

I natt har jag inte sovit bra alls. Har drömt sjuka drömmar om att jag krockat med bilen ner i vatten och massa annat konstigt. Jag vaknade flera gånger av att Melissa skrek på mig. Jag var helt svettig, det bara rann om mig.

Och inte var det bättre imorse då jag hade 39°C feber och hög puls. Förstod inte varför? Wozi kom till oss och ringde direkt till deras privatläkare. Han frågade hur jag hade mått innan och hur symtomen är nu. Och utan att ens behöva undersöka mig sa han att det beror på stress, att jag har haft mycket på mig och kroppen säger nu ifrån.

Fick ett recept jag ska hämta imorgon på hans klinik. Om jag inte är bättre något imorgon så ska han undersöka mig. Som han också sa; det är bättre kroppen säger ifrån såhär och inte med en hjärtinfarkt.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg