Godnatt... ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt...

Ligger nu äntligen i sängen efter att tvingat mig själv in i duschen. Det är fortfarande jobbigt med allting. Och det gör ont att duscha huvudet. När jag ska schamponera in skummet så måste jag ju skrubba och det gör ont på blåmärkena och även själva hjärnskakningen säger ju ifrån. Det blir alltså med huvudvärk 😞 Och på tal om att det gör ont när jag duschar; tänk er hur ont jag får i mina armar och ländrygg.
 
Min älskade lilla Rihanna ligger i sängen med mig. Hon har busat hela kvällen med min laser-lampa. Just nu snarkar hon, kanske är dags för mig att i alla fall försöka sova. Huvudvärken och övriga smärtor vill inte bort. Och jag mår fortfarande illa och spyr 😞 Tar tabletter mot illamående givetvis, men tycker inte dom hjälper tillräckligt. Dobranoc, godnatt, laku noc!
 
  • 2015-02-18
  • kl.00:24:00
  • Kategori: Kvinnor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg