Får jag uppleva min födelsedag? ( )
Hem Om mig Kontakt

Får jag uppleva min födelsedag?

Om sju dagar fyller jag 23 år. Det är min födelsedag! Jag är hela tiden orolig om jag får uppleva min födelsedag eller inte. I flera hot har jag fått höra att jag aldrig kommer få uppleva en födelsedag till. Vi vet om sju dagar om jag får uppleva den eller ej.
 
Hemskt att en kvinna ska behöva ha sådan ångest. Människa överhuvudtaget 😞 Jag vill känna frihet, att kunna göra vad jag vill, umgås med vem jag vill osv. Även om jag inte lever ihop med någon just nu så är jag inte fri. Hela tiden finns hotbilden där. Hela tiden ligger den i bakgrunden. Man vet aldrig när den hoppar fram. Sjukt, eller hur?
 
Tack för alla fina mejl jag får från er läsare ang detta. Ni är så söta allihopa. Egentligen vill jag samla er alla och krama om er. Att det finns så underbara människor där ute, det visste jag inte. Varför är ni inte nära mig? Att förlora två av sina närmaste tjejkompisar och en nära killkompis är inte roligt. Frågan är om jag får tillbaka dom eller ej?! Vill jag det ens? Som jag skrev tidigare är dom falska, men man kan alltid be om ursäkt. Detta är ingen lätt situation.
 
  • 2015-02-18
  • kl.00:05:00
  • Kategori: Kvinnor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg