Äkta vänner stannar kvar. ( )
Hem Om mig Kontakt

Äkta vänner stannar kvar.

Synd att människor inte kan förstå eller lita på mig när jag säger att jag blivit en annan människa. Jag är stolt för den jag har blivit 😊 Behöver inte skriva ut så mycket om det här, för jag vet hur jag är. Jag har sagt upp kontakten med många av mina gamla vänner, falska vänner. Klart man behöver vänner, men det handlar om äkta vänskap. Jag vill veta att jag är välkommen 24/7 hos någon, som alltid finns för mig och som endast ser mig som en vän. Att inte ena dagen hata mig och nästa dag älska mig. Tyvärr kastade jag bort de äkta vännerna och umgicks med de falska. Idag har två vänner kommit tillbaka, äkta vänner och jag hoppas de förblir så. Alla passar inte med alla, men jag önskar bara att människor ska vara snälla mot mig. Ta hand om er där ute ❤



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg