Sammanfattning av 2015 - DEL 3 ( )
Hem Om mig Kontakt

Sammanfattning av 2015 - DEL 3

Jag och Leo åkte i September till mitt paradis Swinoujscie på semester några dagar. Vi hyrde cyklar, åt gott och festade. Givetvis shoppade vi en hel del också. Det var skönt att komma bort från allt jobbigt i Sverige. Jag hade mer problem med min mage också. Det resulterade ett akutbesök där de skiktröntgade min mage och sa att jag var förstoppad och gav mig laxermedel. Det hjälpte dock inte.
 
 
Oktober innehöll en hel del överraskningar från Leo's sida. Han bjöd mig på en mongolisk restaurang och fika sen vid havet. Jag minns att solen tittade fram och det var skönt att sitta ute på bryggan. En läkare på vårdcentralen ordinerade mer laxeringsmedel till mig för de trodde jag fortfarande var förstoppad. Detta visade sig vid ett senare besök att jag aldrig ens varit förstoppad, suck.
 
 
Jag festade en hel del i November, men det var inte mycket alkohol för min del. Vi var några som åkte till Borås och festade hos Jaceks barndomskompis. Jag bjöd hem några vänner för fest i min lägenhet och herregud så roligt vi hade. Några däckade ganska tidigt, speciellt Mr Nowicki Jr som hade tagit med sig dyr champagne.
 
 
I December började jag VLCD-dieten och även träningen. Jag gick ner 5 kg ganska snabbt, men insåg att det blev svårade att hålla kosten med låga kalorier. Min tränare och jag hade också ett ganska allvarligt bråk som fortfarande inte är utrett. Jag och Janet shoppade loss på Frölunda torg och festade hos mig.Vi gjorde ett eget Sanning eller Konsekvens-spel som uppskattades.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg