Sammanfattning av 2015 - DEL 2 ( )
Hem Om mig Kontakt

Sammanfattning av 2015 - DEL 2

Maj började inte alls bra för mig då jag var väldigt deprimerad. Sedan var det två år sedan min syster dog och det gjorde ingenting bättre. Jag kände mig ensam och övergiven, ingen förstod mig. Det blev för mycket och jag försökte ta mitt eget liv med hjälp av tabletter. Jag fick åka polisbil in till akutmottagningen för att dricka kol och senare komma in på psykiatrin. Där valde jag dock att åka hem pga de behandlade mig som en idiot. Några dagar senare opererade jag min fot då jag hade trampat på en glasbit som vägrade komma ut på egen hand.
 
 
 I Juni softade jag en hel del med mina brush, det var skönt att sitta på balkongen på kvällarna och mysa. Jag och Leo åkte även till Skara Sommarland och spenderade vår 29 månad tillsammans där. Bara någon vecka efter det åkte vi till Gdynia och hade några underbara timmar med sol, god mat och shopping. Jag piercade läppen där också, jag som hade längtat så mycket. Vi bokade även spa tur och retur. På midsommar festade vi i Kungshamn hos en tjej som inte vet vart hennes hjärna är. Det var ändå en bra midsommar, men kunde givetvis vara mycket bättre.
 
 
Patrik kom till mig i Juli, mitt lilla busfrö. Min mage började även att göra ont och jag sökte vård flera gånger pga detta. Dock inget fel som hittades? Jag och Leo åkte helikopter en dag, det var en häftig upplevelse. I slutet av månaden åkte jag och Leo akut ner till Kosovo.
 
 
Det blev att vara i Balkan hela Augusti. Jag bodde på ett hotell i Pristina en vecka ensam. Där solade jag på balkongen, kollade på film och försökte hitta något roligt att göra. På grund av den hettan som var i landet blev det mycket oväder. Vissa gånger var jag livrädd att blixten skulle slå ner i hotellet. Jag och Leo åkte till Albanien några dagar där vi kunde slappna av. Dock var hotellen vi bodde på i mycket dåligt skick och det var alldeles för varmt så vi åkte tillbaka till Kosovo en dag tidigare än beräknat.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg