Sammanfattning av 2015 - DEL 1 ( )
Hem Om mig Kontakt

Sammanfattning av 2015 - DEL 1

Detta blir första gången jag sammanfattar mitt år såhär i bloggen. Det ska bli intressant att själv se tillbaka på det som varit. Man ska sedan stänga dörren för det gamla och ge plats för framtiden... I Januari började jag med en hel del festande. Jag hade druckit ganska mycket på en fest och vi blev hungriga och åkte till McDonalds. Det jag märkte först på McDonalds var att jag hade endast mina rosa tofflor på mig haha. Sedan var jag i Polen två gånger, den första gången med vändande båt ihop med Leo. Det blåste fruktansvärt mycket och vi kunde knappt röra oss på båten. Andra gången åkte jag med Wozi och en killkompis för att hämta hästar. Jag bodde nästan aldrig hemma heller, den mesta tiden var jag hos Bosnia. Dock tröttnade jag på honom ganska snabbt.
 
 
Februari var en rejält katastrof i början tyvärr. Det uppstod problem mellan mig och Leo, polisen blev inkopplade och jag satt i en hel del förhör. Jag mådde både psykiskt och fysiskt dåligt pga det. De flesta av mina vänner svek mig och jag kände mig ensammast i hela världen. Jag flyttade till Gdansk för att jag mådde för dåligt och behövde koppla av. Där började jag studera och gick även dagligen i katolska kyrkan. Jag firade min födelsedag ihop med vänner och hade det så mysigt som jag kunde även om jag hade 39 graders feber.
 
 
Jag och Leo började umgås igen i Mars och han åkte till mig i Gdansk. Vi gick ut på en nattklubb och drack lite, kopplade av och åt gott. Det var mysigt och vi spelade även bowling. Jag bestämde mig i mitten av mars att återvända till Sverige för att leva ihop med Leo igen. Där började problemen igen; jag fick otroligt ont i min rygg och kunde knappt gå. Mina ben somnade och jag blev riktigt rädd. Jag åkte in till akutmottagningen och blev direkt förflyttad med ambulans till ett annat sjukhus där de kollade min rygg ordentligt. Som tur var jag inte allvarligt skadad, men vad som var fel fick jag inget svar på dock.
 
 
I April var det romernas nationaldag och eftersom jag är 50% romsk åkte jag och firade detta. Det var inte som jag trodde, mer som en albansk fest där de går runt i en ring. Det finns nog roliga romer och så finns det tråkiga romer, precis som med alla folkslag. Det blev också väldigt varmt så jag softade en hel del med vänner på balkongen. Vi drack kaffe, snackade skit och solade.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg