Hur har mitt 2015 varit? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur har mitt 2015 varit?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Åkte helikopter
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Några höll jag, några inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja, två stycken.
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja
5. Vilka länder besökte du? - Polen X5, Kosovo, Albanien, Makedonien och äckel-Tyskland (skäms för att skriva det).
6. Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016? - En bra mage så att jag kan jobba mer.
7. Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? - 25/2, min födelsedag.
8. Vad är det bästa som hänt dig år 2015? - Att jag var och hämtade Patrik, han är min ögonsten.
9. Största misstaget? - Det vet nog de flesta av mina vänner och bloggläsare, inget jag behöver skriva.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Åkte ambulans tre gånger, en gång pga misshandel, andra gången pga ryggont och tredje gången pga bröstsmärtor. Opererade foten pga en glasbit, fick en nackskada efter hård inbromsning, haft problem med magen i flera månader, nervskada samt nyckelbensfraktur.
11. Bästa köpet? - Min GPS.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Resor och katterna.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - När jag flyttade till Gdansk i Polen, ville egentligen inte åka tillbaka till Sverige. Även att en underbar polsk familj ställde upp för mig i vått och torrt, det betydde mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015? - Ganjaman av Alfons
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Jobbat och rest till Polen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Haft kontakt med polisen och litat på idioter.
18. Hur tillbringade du julen? - Ihop med min familj och Leo. Var en lugn jul, saknade förra årets jul i Polen.
19. Blev du kär i år? - Inte i någon ny, jag gick dock tillbaka till Leo i mars.
20. Favorit månad? - December
21. Favoritprogram på tv? - Johan Falk, Beck, Solsidan, Boy Machine, Tiffany Persson arbetstränar, Fångarna på Fortet, Fresh Prince i Bel-Air.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Ja
23. Bästa boken du läste i år? - Läste en hel del ungdomsböcker för att inte bli uttråkad, men ingen favorit bland dessa.
24. Största musikaliska upptäckten? - Gang Albanii
25. Något du önskade dig och fick? - En iPhone 6, ett löpband och en träningsmatta.
26. Något du önskade dig men inte fick? - En alkomätare.
27. Årets bästa film? - Sugar Daddie's
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2015? - Jag hade 39° feber och bodde i Gdansk. På morgonen åt jag, Melissa och Wozi tårta på ett café. Senare åt vi på en indisk restaurang med Wozi's bror och hans fru.
29. De bästa nya människorna du träffade? - Janet, Przemek, Marcin, PiotrX2 mfl.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2015? - Leopard-style och lesbisk-style
31. Vad fick dig att må bra? - Mina katter Patrik och Rihanna och mina underbara vänner.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? - Robert M.
33. Vem saknade du? - Sanne och Rambos Ramona ❤
34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Om polisen skulle lagt ner allting istället för fortsätta knulla mitt liv...


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg