Skakade i hela huset ( )
Hem Om mig Kontakt

Skakade i hela huset

Detta hemska oväder är ingenting jag vill återuppleva. Det började med muller, fortsatte med blixtar som slog ner nära hotellet och slutade med orkan och hagel. Jag stod ute på balkongen och filmade blixtarna då jag plötsligt inte ser husen som ligger typ 200 meter från hotellet. Jag trodde först det var dimma, men luften var varm och konstig. Det blåste något fruktansvärt så askkoppen i glas åkte ner i golvet, som tur var gick den inte sönder. Jag fick något hårt i huvudet och ja, det gjorde så in åt helvete ont. Förstod inte var det var tills jag får en till sak på benet. Det var stora isbollar och det sprutade ner sånt från himlen. Jag sprang in och stängde dörren. Det skakade i hela hotellet och klart jag var rädd... Har ju aldrig upplevt något sånt här förut?!

Det åskar fortfarande, men orkanen finns inte kvar. Biltrafiken stoppades under tiden och man hörde hela tiden folk som tutade och var arga på varandra. Nu hör man sirener från olika håll...

  • 2015-08-03
  • kl.15:34:37
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg