Glädje på hög nivå ❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Glädje på hög nivå ❤️

Min man vet verkligen hur han ska göra mig glad och lycklig. Jag satt förut och såg på film i sängen. Fällde några tårar av saknad... Får ett samtal från Leo som frågar vilket rum jag är på för han kollar bokningen på nätet. Visst va? Bättre kan han väl ljuga 😉 Samtidigt hör jag hans röst utanför min dörr så jag öppnar och möts av ett stort leende. Även i en svår sorg måste man le och skratta. Jag blev så glad, mitt hjärta hoppade av glädje. Det var verkligen då jag insåg hur mycket jag älskar min man. Vi pratade en liten stund och sedan var han tvungen att åka tillbaka till huset. Snart ses vi igen min fina älskling ❤️

Min present jag köpte idag till älskling.
  • 2015-08-02
  • kl.23:10:05
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg