Dåligt beteende av personalen ( )
Hem Om mig Kontakt

Dåligt beteende av personalen

Som ni vet så är jag på ett hotell i Pristina (huvudstaden i Kosovo). Det är ett rent, fräscht och välvårdat hotell i turistklass. Men personalen behöver verkligen utbilda sig mer, om de ens är utbildade? Att vara trevlig är inte det enda man måste vara. Det handlar om att uppvisa ett professionellt beteende. Jag stod en kväll i handduk och ansiktsmask och en kvinnlig personal bara öppnar dörren utan att knacka. Jag blev helt förvånad och stod där med öppen mun. Hon frågade efter pass och jag sa åt henne att gå. Om jag inte hade varit i rummet, hade hon letat bland mina saker efter passet? Det värsta är att jag har visat mitt pass när jag checkade in, sedan visade jag det åter igen när chefen var på hotellet dagen efter. Inte nog med detta så har personalen ringt till rummet ett antal gånger och frågat efter mitt passnummer. Tror dom att jag har fler pass än ett eller? Förut när jag och Leo kom tillbaka till hotellet frågade ännu en personal om mitt passnummer. Då blev jag irriterad som fan och Leo började översätta vad jag klagade. Kvinnan i receptionen spelade dum. Nu såg jag att hon skrev upp det jävla numret så aldrig att jag ger ut det igen. Och betalade gjorde jag också, så nu är det bra!

Har ni också varit med om sådant här beteende på hotell någon gång?

  • 2015-08-05
  • kl.23:44:43
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg