Vi gör INGENTING!! ( )
Hem Om mig Kontakt

Vi gör INGENTING!!

Jag har verkligen världens tråkigaste liv. Hela tiden ser vi film, film, film. Det är så jävla tråkigt. Och det är ändå bara jag som ser filmen, han sover hela tiden. Dygnet runt sover han, tror även han sover på arbetstid. Men när han är med sina vänner då jävlar är han pigg. Känner mig kränkt och värdelös!

Jag kom med ett bra förslag för hela våren och sommaren, men det passade inte honom. Vet ni varför? Han har inga kläder... Fast han köper fan hela tiden typ. Jag orkar ärligt inte ha såhär tråkigt, jag vill ha ett roligt liv med skratt och aktivitet. Detta är fan som ett äldreboende.

Det finns många tankar i mitt huvud just nu. Vad ska jag göra? Såhär klarar jag inte av mer. Jag vill inte vara inne och se film hela tiden. Det är ju så man blir tjock och äcklig. Åhh, ta mig härifrån!! 😢

  • 2015-04-25
  • kl.18:55:01
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg