Tråkiga saker som måste göras... ( )
Hem Om mig Kontakt

Tråkiga saker som måste göras...

Sitter just nu och pluggar Barnhälsovård ihop med min sötaste Melissa. Hon kommer med grymma förslag på vad jag kan skriva, det lutar mot ett A-betyg. Eftersom hon läser till undersköterska nu så har vi beslutat oss för att vi ska starta våran egen klinik senare i livet. Jag ska vara läkare och hon sjuksköterska och vi ska ha plastikkirurgi som specialitet. Jag har ju tydligen redan en framtid klar...
 
Annars ska jag inte göra speciellt mycket idag, måste åka och handla balsam för mitt är slut. Det viktigaste idag var att få klart alla uppgifter som måste till skolan. Jag trodde att jag "bara" hade två inlämningar, men det var visst tre. Och jag som inte kan koncentrera mig har ju skitsvårt att få klart uppgifterna i tid. Måste också packa inför imorgon och förbereda. Berättar mer imorgon vad jag ska göra, det kommer bli askul i alla fall.
 
Hade inte tackat nej till alkohol idag.
  • 2015-04-09
  • kl.12:58:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg