Tävlingen avklarad 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Tävlingen avklarad 😊

Hur gick tävlingen idag då? Jag tävlade mot en mexikan/spansk brud som vägde mycket mer än mig. Jag var nära att gå ner en viktklass idag, men jag hade 2 hg för mycket. Klart jag är glad att jag fick vara kvar i min viktklass, jag vann ju 😉 Ändå är jag inte van att fightas med höga slag, men jag gjorde något jävla Matrix-hopp som Emil kallar det i sista ronden. Det avgjorde tävlingen och min plats på prispallen. Var Gud med mig? Inte fan kan jag göra sådana sparkar...

Jag fick en fin pokal och medalj, ska givetvis ställa in den i vitrinskåpet hemma. Sedan fick alla som vann fina priser utöver pokalen. Jag fick två set mitsar så jag kan träna hemma. Perfekt för mig liksom 😊 Alla som blev placerade fick även hopprep. Nu har vi precis ätit 3-rätters och jag är mätt. Ikväll blir det lite Valborgs-firande på campingen så mycket vi orkar. Jag är sjukt nöjd med dagen!

Min kära vän Jacek blev tvåa i sin viktklass. Grattis till honom 😊 Han hade vunnit om han inte blivit knockad rakt i ansiktet.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg