Svensk polis förstör mitt liv. ( )
Hem Om mig Kontakt

Svensk polis förstör mitt liv.

Egentligen skulle jag varit på förhör idag hos polisen. Varför var jag inte där? Jo, för jag anser att skolan är betydligt viktigare, ALLT är viktigare än ett jävla förhör hos grisarna. Under ett tidigare förhör har det framkommit att jag har romskt ursprung och efter polisen fick veta det har de behandlat mig illa. Att de sedan ska leka med mig är ju självklart. Svensk polis har ingen respekt för romer eller andra invandrare överhuvudtaget. Hela högen är Sverigedemokrater. Jag har även begärt en annan advokat som inte har nordiskt ursprung för vill inte bli påhoppad av rasistiska begrepp av min advokat. Tror ni jag får en annan advokat? Svaret är nej. Om någon vet en romsk advokat så hör av er till mig...
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg