Solen tittade förbi ( )
Hem Om mig Kontakt

Solen tittade förbi

Vaknade av att solen lyste på mig för några minuter sedan. Det är ju underbart 😊 Sommaren är den bästa årstiden för mig, då mår jag bäst. Mitt humör och mående ändras av årstiderna. Kanske borde flytta till ett land där det är sommar året runt, det hade jag mått bra av. De länderna gillar jag dock inte, är väl typ Thailand och krigande länder?

Jag har inget direkt planerat i sommar förutom att dricka fanta och rosé med min söta Melissa. Det gör vi som en tradition för det får oss tillbaka till våra studentfirande 😊 Jag ska ju jobba också om det blir ordning på anställningsbeviset. Just nu står allt fel i princip så jag kan inte skriva under det. Och efter sommaren ska jag till paradiset som vanligt hoppas jag ❤



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg