Romsk fest 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Romsk fest 😊

Givetvis åkte jag till en romsk fest, dock ingen riktig fest. Det var mer en släktträff där även barn var med och de dansade albansk dans. Tror det var 98% albaner på festen... Jag hade med mig Leo som inte har något romskt ursprung. Han verkade gilla musiken och dansen eftersom det var som sagt mest albanskt.

Det är klart att alla romska fester är olika. Jag gillar inte denna typen av fest som jag var på idag. Det kändes mer som lågstadiedisco där man kunde köpa korv och dricka för 10 spänn. De romska festerna jag har varit på ihop med Melissa är lite mer ös i. Det finns mängder av alkohol, inga barn och grym musik. Och inte är det någon ringdans heller för den delen. Får inte glömma att de äldre männen grillar korv ute, så korvarna är med i alla fall, men på ett annat sätt 😉

  • 2015-04-08
  • kl.20:43:38
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg