Polisen styr oss människor! ( )
Hem Om mig Kontakt

Polisen styr oss människor!

Om man älskar någon så gör man allt för den, right? Man lämnar inte personen i första taget, inte andra eller tredje heller. Varken jag eller Leo har en dålig kultur. Svenska folket har dålig kultur vilket innebär att de gifter sig, skiljer sig, gifter sig med en annan, skiljer sig för de var otrogna och så vidare. Det är äckligt! Och på köpet har de fyra barn som har olika pappor. Snuskigt äckligt 😞

Jag har bestämt mig för att leva med Leo. Att hitta någon från ett annat land, bli kär och sedan ansöka om uppehållstillstånd är inte något man kan göra flera gånger i livet. Därför måste man tänka till vilket vi båda gjorde. Och enligt mig gjorde vi ett bra val. Att vi sedan tjafsar och är ovänner ibland ingår ju i hela förhållande-grejen. Hur roligt är det om allt är hundra procent bra hela tiden? Kärleken dör ju fan då. Har ni inte hört att försoningssex är det bästa sexet?

Jag är katolik och Leo är muslim. Klart det krockar ibland, men allt går att lösa. Jag är öppen för islam och är gärna med och firar deras saker. Leo firar ju både jul och påsk ihop med mig och min familj. Det kallas respekt, något svenska folket saknar. Alla personer borde få en uppväxt i ett fattigt land för då inser man att familjen är värd mer än allt.

Det jag ville komma till med det här inlägget som blev ganska rörigt är att polisen ska inte lägga sig i vem man älskar och inte älskar. Om jag älskar "fel" kille enligt dom så är det inte deras sak att lägga sig i. Jag älskar exakt vem jag vill och jag knullar vem jag vill. Eller ska de styra hela mitt liv?

Välkommen till Sverige, här får du Svante, din man, att älska tills du blir 35 år, sedan ska du byta till Arne. Du måste skaffa barn med båda så barnen får ett skitliv så vi inom polisen har jobb i framtiden. Se till att dina barn börjar röka vid 13-års åldern, testa GHB då de är 15 år och börjar ta sprutor vid 19 år. Om du krockar din Volvo så är det bra för då får sjukhuset lite bättre ekonomi då du måste ligga inne en månad på IVA för bruten höft och nackskada. Om du inte vill ha med svensk polis att göra finns det bara ett alternativ; flytta från Sverige!



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg