Om jag är tyst får jag ont. ( )
Hem Om mig Kontakt

Om jag är tyst får jag ont.

Varför är jag så värdelös? Är jag inte bra på något? Varje dag får jag höra elaka ord. I början trodde jag inte att dom stämde, men nu vet jag att dom gör det. Jag är dum i huvudet, annars skulle jag inte få höra dessa ord dagligen i ett års tid. Jag är äcklig, ful, tjock, handikappad osv. Hur kan man ens leva i denna mörka värld? Jag har också fått höra att det är bäst om jag somnar och aldrig mer vaknar. Det är min högsta önskan just nu. Då slipper jag alla dessa plågor. Jag orkar inte längre höra elaka ord eller att någon trampar på mig hela tiden. Jag vill inte längre prata för då kanske jag säger något fel och får skit för det. Det är min vardag... Om jag pratar så klagar jag och snackar skit enligt en person. Om jag är helt tyst så är jag handikappad och personen drar och nyper mig så hårt att jag får riktigt ont. Ingenting är bra som jag gör. Bästa utvägen är att sluta andas...



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg