Nya och fräscha solglasögon 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Nya och fräscha solglasögon 😊

Har ni förresten sett mina nya solglasögon? Eller dom är inte nya precis, köpte dom i Gdynia i somras. Vet inte vad det är för märke eller vad dom kostade, men sjukt snygga är dom. För mig spelar det ingen roll om det är Gucci eller om det är en halvblind kines som gjort mina glasögon. Huvudsaken är att de är snygga och har en godkänd kvalité 😊 Allt för många här i världen är märkesfreak och det är bara trams. Snygga jeans kan liksom kosta 149 kr. Sluta upp och leta efter era "speciella" märken för oftast handlar det inte om produkten är snygg eller bekväm. Allt handlar om status och att man ska visa sig rik. Tack för mig bitches 😉

  • 2015-04-22
  • kl.13:58:34
  • Kategori: Mode


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg