Fixat i ordning garderoben ( )
Hem Om mig Kontakt

Fixat i ordning garderoben

Jag håller på att städa i ordning min garderob. Har ju flyttat tillbaka till Sverige nu tyvärr. Saknar Polen som fan 😢 I alla fall så låg alla kläder på golvet och flera väskor var inte uppackade. Så igår tog jag tag i saken och städade. Ställde även in en byrå till i garderoben så jag kan ha mitt smink, parfymer, krämer osv där inne. Hatar verkligen när folk använder mina saker...

Problemet jag har nu är att välja klänning för middagen på torsdag. Det lutar mot en svart/guld klänning, men jag vet inte ännu. Hade liksom gärna velat ha en röd klänning, men den syddes in fel och utan resår så nu får jag inte på mig den. Slängde pengarna i sjön...

  • 2015-04-28
  • kl.12:03:07
  • Kategori: Mode


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg