Dopingtestet var positivt ( )
Hem Om mig Kontakt

Dopingtestet var positivt

Idag var jag och gjorde dopingtest. Men det vet ni ju redan? 😊 TrĂ€ffade min trĂ€nare pĂ„ plats som skulle vara med för att se sĂ„ allt gĂ„r rĂ€tt till. Har aldrig tidigare gjort dopingtest förut, sĂ„ det var en liten genomgĂ„ng innan. Jag skulle lĂ€mna urinprov och det skulle vara i tvĂ„ behĂ„llare. Om jag hade svĂ„rt att kissa sĂ„ erbjöd de mig gratis dricka. Men jag Ă€r i princip alltid kissnödig sĂ„ urinprovet gick bra. Sen var ju provet positivt och visade att jag hade "droger" i kroppen. Men det jag hade i kroppen var ju Kodein och endast för medicinering av smĂ€rtor i rygg och armar. BĂ„de jag och min trĂ€nare förklarade situationen och den godtogs som tur var. Nu Ă€r jag redo för att boxa nĂ„gon 😉



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg