Utekväll ( )
Hem Om mig Kontakt

Utekväll

Igår frågade Leo om jag ville dra ut & festa. Kände inte alls för det, så vi satt framför teven & åt ihop. Men sen från ingenstans kom suget efter hög musik & att träffa vännerna. Så vi bestämde oss för att ta bussen till stan & festa. Blev några snabba ryck för att göra oss i ordning & dricka så man blev lite skön under fötterna. Jag halsade typ fyra flaskor med stark cider & stark öl. Vet inte hur det gick till men Leo spydde innan vi gick. Drack kanske lite för fort?!

Vi gick till busshållsplatsen & mötte Tina. Sen åkte vi ner till stan & väntade på att klockan skulle bli 22. Jag hade med mig en flaska där jag blandat Marinella med saft. Leo hade någon cider med sig. Vi drack på stan & sen drog vi in på nattklubben. Var ganska mycket folk. Jag & Tina satt mest & snackade. Sedan ringde vi Omran som kom & höll oss sällskap. Leo sprang runt & jag vet inte riktigt vad han gjorde.

Det var en bra kväll med inte så mycket intag av alkohol, däremot drack jag fort. Träffade många nya vänner, pussade lite på Tina & hade allmänt roligt. Vilka konstiga vakter det var på nattklubben, dom frågade hela tiden hur jag mådde? Jag som knappt var full.

  • 2014-09-28
  • kl.11:25:20
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg