Nightclub yesterday 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Nightclub yesterday 😊

Och sÄ var klockan 08.30 & alarmet vÀckte oss. Vi la oss vid 04-tiden i natt sÄ just nu Àr vi sjukt bakfulla & trötta. FrÄgan Àr om jag inte fortfarande Àr full? I alla fall sÄ kunde jag inte dansa pga skadorna, men sitta vid VIP-bordet & dricka gick ju hur bra som helst. Wozi var ocksÄ med mig & satt. Tror jag fick i mig runt 15 vodka-drinkar igÄr. I början nÀr jag bestÀllde sÄ tog dom aldrig vodka utan endast Bols Blue & Sprite, men sen sÄ... I slutet drack jag bara vodka & juice. Gott!

Vi firade vĂ„ran polska kompis Damian som fyllde 21 Ă„r igĂ„r. Men sen kom nĂ„gra mĂ€n i 40-Ă„rs Ă„ldern & ville sitta med mig ocksĂ„. Jag sa nej för jag var inte intresserad & ville fortsĂ€tta fira vĂ„ran vĂ€n. Men dĂ„ började mĂ€nnen i 40-Ă„rs Ă„ldern att slĂ„ss med Damian & hans kompis. SĂ„ Emil gick emellan men det slutade med han började ocksĂ„ brĂ„ka. Nattklubben fick stĂ€nga pga brĂ„ket, trĂ„kigt men sant. MĂ€nnen i 40-Ă„rs Ă„ldern fick gĂ„ ut först & vi andra fick vĂ€nta. Men det var en trevlig kvĂ€ll Ă€ndĂ„ 😊

  • 2014-09-13
  • kl.08:35:29
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg