Irritation i underlivet. ( )
Hem Om mig Kontakt

Irritation i underlivet.

Många kvinnor i min ålder har problem med sitt underliv. Det är inget vi behöver dölja. Men istället för att gå & ha ont eller känna sveda när vi kissar så finns hjälp. RSFU har en produkt som heter Natural Balance & det kan vara räddningen i mångas fall. Både min gynekolog & barnmorska tipsade mig om denna produkten, men jag vågade inte testa. Så jag gick runt & fortsatte att ha ont. Tyvärr. Men så en dag låg denna produkten i min brevlåda & jag tänkte ge den en chans. Har använt Natural Balance i tre dagar nu av sju & jag känner redan skillnad. Ingen sveda när jag kissar eller "smärtor" som känns som sår.

Natural Balance används så att man tar en tub & för in i slidan. Man trycker ut salvan & tar sedan ut tuben & kastar i soptunnan. Man bör ta detta när man ska lägga sig för det kan bli lite kladdig. Ett tips är att ha ett trosskydd under natten. Efter 2-3 dagar kommer man känna resultat. Natural Balance finns art köpa på de flesta Apotek & även större affärer som Coop Forum, Ica mfl. Om man är osäker på om produkten är bra eller dålig, kontakta din gynekolog eller barnmorska 😊



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg