Igår 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Igår 😊

Ska berätta lite om igår, det jag minns i alla fall... Det började med att tjejerna kom hem till mig. Vi öppnade en rysk champagne. Det var roligt när jag skulle öppna flaskan på balkongen. Som ni säkert vet så är jag ju livrädd för när saker smäller & jag blev svettig av nervositet. Sedan när korken sköts i väg gick några killar förbi & tjoade, haha.
 
Vi gjorde i ordning mat efter att champagnen åkt ner. Det blev allt möjligt; tapas, kräftor, burek & andra albanska rätter som Melissas mamma gjort. Gott var det & mätt blev man. Sedan drack vi massor med gott vin till & shottar 😊
 
På natten började vi få lite tråkigt så vi gick till Jacek & hans familj. Melissa ringde dock på fel dörr & där var en kurdisk fest typ. Men vi alla blev inbjudna & vi dansade arabisk dans hela natten. Jag hade så jävla kul 😊
 
  • 2014-10-11
  • kl.13:30:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg