Dagens planer ( )
Hem Om mig Kontakt

Dagens planer

Snacka om att vända dygnet. Vaknade nu. Gick & la mig vid 03-tiden. Hela dagen igår sov jag i princip. Jag vänder ganska enkelt på dygnet tyvärr. Måste vända tillbaka för förut vaknade jag vid 09 varje dag & var pigg.
 
Idag har jag planerat att packa. Har fortfarande inte tvättat allt. Jag & min vän (vi kallar honom för X) ska dela på ett incheckat bagage på 15 kg. Sedan har vi varsitt handbagage på 10 kg. Det är svårt att bara packa så lite, även om vi bara ska vara där i fem dagar. Jag brukar ta med mig hela min garderob.
 
Det första jag ska göra är att dricka kaffe så jag piggnar till. Blir också att färga håret idag, det är ett måste.
 
  • 2014-10-18
  • kl.13:08:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg