Stödjer döva romer. ( )
Hem Om mig Kontakt

Stödjer döva romer.

Jag & Sofeya åkte till affären för att handla lite för ikväll & helgen. Precis när vi parkerar bilen knackar en romsk kille på dörren. Jag öppnar & han ger mig en lapp som han vill jag ska skriva på. Det handlade om att stödja döva romer i Sverige. Dum som jag är börjar jag prata med honom. Jag frågar om det kostar något att skriva under. Givetvis svarar han inte, då fortsätter jag prata med honom fast på engelska. OMG, Sofeya började skratta! 😊 Det handlade om att man ska ge pengar till dom & jag hade bara 10 kr löst så var lite pinsamt. Efter jag gett pengarna fortsatte jag prata engelska & bad om ursäkt, haha. Glad att jag stödjer dom i alla fall 😊

  • 2014-11-27
  • kl.15:55:39
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg