Sjukhuset idag igen... ( )
Hem Om mig Kontakt

Sjukhuset idag igen...

Sedan kl 11 idag har jag & pappa suttit på akutmottagningen. Det tog säkert två timmar innan vi ens fick träffa en läkare. Första sköterskan visste inte ens att jag hade salmonella?! Hon började prata om att läkarna måste hitta problemet i min mage. Snälla idiot, läs journalen nästa gång 😞

Efter ytterligare en timme i ett annat väntrum fick vi träffa läkaren. Det var en kvinnlig, svart läkare med krokigt finger. Jag gillade inte henne från första början. Förstod inte hennes svenska & hon var jättekonstig. Hon sa vi måste göra om alla undersökningar, men varken jag eller pappa förstod varför. Jag kommer inte heller att få mer smärtstillande sa hon. Hon förklarade även att hon har inte tid med oss. Ursäkta, vad är det för jävla stil?

Dom behövde blodprover & jag sa dom får ett försök på sig & det måste vara den bästa sköterskan. Hon var katastrof redan från början... Jag frågade henne om hon är duktig, då sa hon det får vi se. Bara det var oroande 😞 Givetvis klarade hon inte att sticka mig i armen, det gjorde ont. Hon blev sur. Sedan skulle dom sticka mig i fingret & den sköterskan tog mitt pekfinger. Man sticker ALDRIG i det fingret vilket jag även påpekade. Då sa hon att hon sticker minsann i vilket finger som helst. Lilla kurwa! Hon fick fan inte ens något blod. Hon hade även tagit fel "spruta". Så jag sa åt henne att gå för hon var dålig. Så en annan kom & stack mig i fingret, hon var sjukt mycket bättre.

Vi var på sjukhuset till över 18, jag roade mig i en rullstol & var arg/ledsen. Ville inte vara kvar när en sköterska bad oss lämna rummet & sätta oss i väntrummet. Fy fan 😞 Ingenting löste sig efter besöket & inget blev bättre. Jävla kurwa sjukvård!!!



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg