Rihanna visar sin bästa sida ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

Rihanna visar sin bästa sida ❤

Har varit vaken sedan 02:20 & då suttit på toaletten. Det är ett himla helvete ska ni veta. Och denna hemska smärtan som aldrig ger med sig... Är livrädd vad som händer när tabletterna tar slut! Fick ju bara 14 stycken & tar tre per dag. Helst av allt hade jag gärna tagit en på morgonen, en på eftermiddagen & en på kvällen. Nu blir det inte så, nu måste jag ta på nätterna en & då blir allt förskjutet 😞

När jag vaknade & kände att jag behövde gå på toaletten så skulle jag rulla över till andra sidan & snabbt "springa" i väg. Men det var lite knöligt bakom mig & när jag kollar så ligger min älskade lilla Rihanna där & myser. Så fick försöka gå upp på ett annat sätt som också gjorde ondare. Men allt för min bebis inte ska bli väckt ❤

Nu när jag gick en sväng tillbaka till sängen för att ta en tablett så låg hon på min resväska som ligger precis vid dörren. Så satte jag mig i sängen & hör hur Rihanna klättrar på en annan stor resväska. Då är hon på väg till mig fast hon har bestämt sig för att gå den jobbigaste vägen, haha 😊 Min lilla ängel gör mina nätter bättre, hon är så mysig ❤



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg