Ny vinterjacka. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ny vinterjacka.

Idag kom mamma hit & vi gick på stan en sväng. Jag kollade på en vinterjacka igår, men ville veta vad mamma tyckte. Det tog mycket på mina krafter, men det var jag tvungen till. En vinterjacka är något som jag behöver. Magsmärtorna fanns också med 😞 Köpte i alla fall en svart vinterjacka på Stadium. Är nöjd, men ska testa den lite mer här hemma. Hade gärna tagit en som varit lite kortare, men fanns ingen.

Jag & mamma tog även en fika på stan. Det var skönt att kunna dricka lite. Gick ju väldigt långt för att vara sjuk. Men vi tog det lugnt. Tog en sväng in på Ica & handlade lite mat inför ikväll också. Älskling kommer till mig efter jobbet.

  • 2014-11-14
  • kl.15:00:45
  • Kategori: Mode


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg