Ni får veta i princip allt... ( )
Hem Om mig Kontakt

Ni får veta i princip allt...

Hoppas ni uppskattar att jag bloggar när jag ligger på sjukhuset. Blir ju kanske inte så roliga inlägg, men ni får ju höra vad som händer & sker. Jag kämpar hela tiden med att bli frisk från något som ingen vet vad det är. Dom tar i princip hela tiden prover på mig, men ändå blir det inga resultat varför jag har diarré samt magsmärtor & hög feber. Det är knappast från Kroatien-resan, det trodde jag i början men nu tror jag inte det. Kanske har jag ätit kyckling som inte är tillräckligt färdig?! Men ingen vet...

Ni ska veta att det är en jobbig situation som jag befinner mig i. Har haft hög feber & diarré sedan förra tisdagen. Snart är det två veckor. Jag som aldrig annars har diarré, har mer problem att kunna få ut något. Igår när Leo var här på besök så grät jag pga ingen vet vad felet är. Jag mår så dåligt att inte kunna behålla någon mat eller dryck. Direkt när jag äter måste det komma ut 😞

Jag håller er uppdaterade vad som händer. Jag vet inga undersökningar som ska göras idag, men det kanske blir någon. Man får ju hoppas att dom gör något för ibland känns det som att dom låter mig bara ligga här & ruttna. Jag & Leo skulle till Polen på måndag, men det måste vi tyvärr avboka 😢

Bild från december 2013.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg