Inte sovit i natt. ( )
Hem Om mig Kontakt

Inte sovit i natt.

Det är ingen idé att skriva godmorgon. Jag har inte sovit i natt pga smärtorna. Älskling sov bredvid mig i natt igen även fast han ska till jobbet som idag. Jag grät hela natten, kunde inte sova & kunde knappt ens ligga ner. Försökte se film på iPaden för att tänka på något annat, men smärtorna tog över 😢

När älskling gick upp vid 07-tiden så var jag tvungen att gå på toaletten. Kunde inte ligga sedan i sängen. Så fort jag la mig ner så kom kramperna i magen & de strålar ut i ryggen 😢 Hittade tabletter från Polen efter min ridolycka i september. Tog två sådana, de kom ut hela ganska snabbt tyvärr. Förstår mig inte på svensk vård, de har sådana problem med att ge folk vad de behöver mot smärta. Inte konstigt att folk i Sverige har så jävla ont hela tiden 😞



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg