Ingen jul i Sverige. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ingen jul i Sverige.

Jag kommer inte fira jul i Sverige. Första gången jag firar utomlands & utan mina föräldrar. Tråkigt att inte fira med dom, men jag kunde inte tacka nej till min väninnas erbjudande. Kommer i alla fall ha det mycket trevligt i Polen 😊 Vi kommer blanda svensk & polsk tradition.

Jag kommer i två dagar att bo med min väninnas bror & fru. De pratar bara polska, men det kommer gå bra. Då får jag även chans att lära mig mer polska 😊 Sen kommer jag bo hos min väninna. I hennes lägenhet finns bastu, så mysigt det kommer bli. Längtar, kommer vara där i tio dagar ❤ Har även tillgång till bil när jag är där så slipper taxi hela tiden 😊

  • 2014-11-25
  • kl.12:15:54
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg