Blodprover klara redan 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Blodprover klara redan 😊

Är vaken nu, men ska strax somna om. Jag tror ni förstĂ„r varför jag Ă€r vaken. IgĂ„r vid 22-tiden började Ketoganen att slĂ€ppa & jag började kĂ€nna smĂ€rta igen. Nattpersonalen & jag kom överrens om att jag skulle höra av mig senare pĂ„ natten ifall det blir vĂ€rre. Jag kunde i alla fall somna, men drömde konstiga drömmar om att jag hade höga smĂ€rtor. NĂ€r jag vaknade sĂ„ kĂ€nde jag efter om jag bara hade drömt eller om jag hade ont. Jag kunde knappt gĂ„ till toaletten för att kissa sĂ„ ont hade jag 😞

Fick en Ketogan-spruta vid 03-tiden av sköterskan. Sedan var hon smart sĂ„ istĂ€llet för att ta blodprover & sĂ€tta ny kanyl vid 05-tiden sĂ„ gjorde hon det nu nĂ€r lĂ€kemedlet var i kroppen. Det gick sĂ„ bra för henne att sĂ€tta i en ny kanyl, visst att det kĂ€ndes men det var en smĂ€rta jag kunde acceptera. Jag berömde henne & sa att hon var bĂ€ttre Ă€n narkosen pĂ„ att sticka. Liksom hon klarade att sticka mig första gĂ„ngen (Ă€ven igĂ„r) & den hemska narkossköterskan stack sĂ€kert fyra gĂ„nger & lyckades bara förstöra mina kĂ€rl. SĂ„ nu har jag en fungerande kanyl igen samt blodprover 😊



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg