Besök på akuten igen 😞 ( )
Hem Om mig Kontakt

Besök på akuten igen 😞

Att jag aldrig kan må bra eller vara frisk. Vill bara försvinna ibland 😢 Imorse vid 10-tiden vaknade jag & var på ett jävla humör. Jag var irriterad på Leo för ingenting... Men så började det klia på ett mycket privat ställe. Och fy fan som det kliade 😞 Jag ville aldrig sluta klia. Så kollade jag hur det såg ut & shit vad svullet. Jag mådde illa samtidigt som jag blev rädd. Ropade direkt på Leo som kom & tittade. Han blev också orolig. Jag berättade vad som hänt till mina föräldrar & de sa jag skulle till akutmottagningen. Så pappa körde mig direkt in till Lidköpings sjukhus.

Där blev jag inte ens mottagen. Sköterskan som tog emot mig på akuten var samma person som sa till mig 2011 att jag hade fått urinvägsinfektion fast jag hade dödliga skador som krossad mjälte & vätska i lungan. Jag anmälde ju händelsen... Idag sa hon till mig att jag skulle till ett annat ställe klockan 14.20 för dom hade ingen tidigare tid. Jag kunde fan inte ens kissa 😢

Vi fick åka till jourmottagningen direkt, vi var där 10.30. Konstigt nog så blev jag mottagen direkt. Älskling följde med in & jag fick berätta om mina besvär. Sa även att jag hade salmonella. En läkare kom in direkt till mig & då fick älskling gå ut. Jag satte mig i gynstolen & sa att jag var svullen. Men när läkaren såg hur jag såg ut blev hon förvånad att det var svullet 😢 Tydligen hade det med salmonellan att göra, det kunde bli irriterat efter att man varit mycket på toaletten osv. Så jag fick en tablett att svälja på recept. Fan aldrig varit med om något liknande i den regionen.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg