Åt ute med älskling ❤ ( )
Hem Om mig Kontakt

Åt ute med älskling ❤

Jag har ingen direkt matlust, men älskling drog med mig ut & åt. Först tänkte vi ta med oss mat hem pga min sjukdom, men det slutade med att vi åt där. Visst hade jag ont i magen & var på ett dåligt humör, men det gick bättre än jag trodde.

Vi åt på en pizzeria eftersom den indiska resturangen vi tänkte äta på hade höjt priserna så jävla mycket samt de serverar typ bara kyckling. Jag har aldrig ätit indisk mat så är intresserad av att testa. Men just nu vågar jag inte äta kyckling. Jag sitter ju & pillar på allt kött så det inte är rött. I alla fall så åt jag schnizel med pommes. Maten var under all kritik tyvärr. Schnizeln smakade fisk, pommesen var kall & det som borde ha varit bearnesesås var istället något helt annat äckligt. Tyvärr 😞 Men det gick att få ner, som sagt så hade jag ingen aptit. Det bästa av allt var att älskling bjöd & det var det fina med allt ❤



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg