100% arg ( )
Hem Om mig Kontakt

100% arg

Jävla sjukhus säger jag bara. Jag ringde imorse för att kunna få mer tabletter. Det finns ju en diagnos på mig & därför måste dom veta att det är en hög smärta. Men nejdå, sköterskan i telefonen sa jag måste in för en ny utredning. Varför då? Har dom kanske gjort en fel diagnos? Det hade ju fan inte förvånat mig 😞 Har en tablett kvar & är livrädd vad som händer när den tar slut. Och folk sviker mig & tänker inte vara hos mig imorgon. Alla lämnar mig för att dö... Läkarna på det sjukhuset har ingen IQ, dom vet ju knappt vad salmonella är. Står överallt att man har höga magsmärtor & kramper. Jag åker inte in i onödan för att göra en ny utredning. Dom har ju redan gjort allt. Sedan är det inte heller säkert jag får nya tabletter. Horungar på sjukhuset! Horungar som lämnar mig för att dö! Horungar hela högen!

Ligger i sängen & har legat här hela dagen. Kommer fortsätta att ligga här. Såhär trevlig utsikt har jag. Vet snart exakt hur många grenar det finns på det jävla fitt-trädet...



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg