Lite kul i affären. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lite kul i affären.

Jag & älskling skulle posta tre brev, varav två skulle ha frimärken på sig. Så vi tänkte att vi går till affären & fixar det. Jag gillade idén att vi istället kör bil till en annan affär & kan då handla lite. Så vi gjorde så. Jag var i körskick, men tog det ändå lugnt till affären pga medicinen. Väl där tog Leo en kundvagn & så började vi handla. Det var nog inte riktigt jag som pratade utan medicinen. Jag sa "ta den!" & "plocka vad du vill ha" till Leo. Han skrattade? Jag la ner någon fiskgratäng till honom, köpte massa saft & juicer, frukt osv. Visst var det välbehövda saker jag plockade ner. Vi köpte naturgodis också. Gott!

När jag skulle köpa frimärken så var det en mycket märklig kille som jobbade där. Han sa "hallå i stugan" & "här har du fyra riksdaler". Haha, kanske gick han på samma hostmedicin som jag? Jag ville säga "hallå hallå, får jag komma in i stugan?" OMG!

  • 2014-03-25
  • kl.19:36:01
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg