Hög feber & hosta. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hög feber & hosta.

Jag mådde jättedåligt igår på kvällen. Efter att jag hade duschat så började jag frysa. Jag stod & skakade. Så jag tog på mig kläder & kröp ner i sängen. Men kunde inte andas för min näsa var täppt. Så jag satt upp i sängen & försökte sova. Men det gick inte... Så jag gick upp & tog tempen. Den visade 39 grader. Sjukt! Samtidigt säger Leo att jag är sjukt varm & luktar svett. Konstigt eller? Jag vet inte var klockan var när jag gick från sängen till soffan & la mig. Men jag hade i princip inte kunnat sova då. Hade hemska hallucinationer, som att jag fick spindlar på mig mm. Jag hade ändå ingen medicin i kroppen, förutom en Ipren. I alla fall så när jag la mig i soffan så öppnade jag två fönster så jag kunde få frisk luft. Vilket natt, jag trodde Gud skulle hämta mig.

Idag är det typ samma. Jag är varm, har samma graders feber & hostar. Så ska snart till vårdcentralen för att få något som tar ner febern. Ipren gör det inte tydligen. Alvedon är same shit! Har verkligen ont i hela kroppen. Åh, jag vill inte vara sjuk.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg