FEG ® Eyelash Enhancer ögonfransserum ( )
Hem Om mig Kontakt

FEG ® Eyelash Enhancer ögonfransserum

Jag har alltid varit nöjd över mina ögonfransar. Dom är inte för korta eller för långa. Men när man använder mycket mascara så slits dom & det är inte speciellt roligt. Därför ska jag testa om jag får någon lycka med FEG ® Eyelash Enhancer ögonfransserum från hairmax.se. Jag litar på deras produkter då jag vet att dom fungerar. Företaget har för övrigt många nöjda kunder, inklusive mig.
 
Med FEG ® ögonfransserum får man ett resultat på ca tre veckor. Man lägger på serumet en gång dagligen. Det blir inte snabbare eller bättre effekt om man ökar påläggningen med t ex två-tre gånger dagligen. Det gör så att ögonfransarna växer & blir tjockare. FEG ® ögonfransserum gör så de follikulära cellerna & vilande hårsäckarna vaknar. Jag tror det kommer bli ett bra resultat, ni får följa detta här på min blogg.
 
Följ även Hairmax på Facebook. Där kan man läsa om deras nyheter samt deltaga i tävlingar. Du hittar deras Facebooksida här.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg