Spottade rent blod. (Varning för bilder!) ( )
Hem Om mig Kontakt

Spottade rent blod. (Varning för bilder!)

Imorse kollade jag på tv & så kände jag mig plötsligt snuvig. Det rann snor från näsan trodde jag... Men när jag torkade mig så var det blod! Jag blev rädd eftersom jag aldrig blöder näsblod. Enda gången jag gjorde det var då jag opererade min lunga/mjälte efter ridolyckan 2011. Då jag fått slag i kickboxningen eller ridningen på näsan har jag inte fått näsblod. Detta var alltså läskigt!

Jag nästan sprang till badrummet för att kolla min näsa. Hann bloda ner soffan & golvet... Jag började må riktigt illa & spottade. Blod! Rent blod. Jag kände huvudet snurra & jag tänkte att nu ska jag dö. Vad händer egentligen? Jag mådde mer illa & så spydde jag. Det var blod i spyan, jag blev mer nervös.

La mig i soffan för att få stopp på blödningen. Det minskade, men slutade inte helt. Var så sjukt rädd & är fortfarande. Min älskling åkte från jobbet för han blev så orolig. Imorgon ska jag ringa sjukhuset för jag måste kolla detta. Blödde två gånger till efter imorse, fast mindre.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg