Hemma från semester. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hemma från semester.

Nu är jag hemma från en underbar semester med min älskling. Vi åkte till Norrköping i torsdags & bodde på ett smutsigt vandrarhem i Krokek/Kolmården. Sjukt obekväma sängar, smutsigt rum & otrevlig personal & andra resenärer. Vi vaknade klockan 05 av skrikande barn. Men vi hade mysigt ändå. På torsdagskvällen gick vi till sjön & badade. Det var kallt, men det gick bra med en flaska rosévin, haha.

På fredagen var vi på Kolmårdens djurpark hela dagen. Vi hade mycket trevligt även fast det regnade. Leo har aldrig tidigare sett lejon, tigrar, elefanter mm. Efter vi varit där så åkte vi till en camping i Linköping & sov där. Vi hyrde en mysig, liten stuga för natten. För att få det extra mysigt så åkte vi till en affär & köpte vattenmelon. Gott!

På lördagen åkte vi in till Linköping & gick på ett museum. Det var experiment & handlade även om kroppen. Intressant & roligt. Både jag & Leo uppskattade detta. Sedan åkte vi till mina föräldrar & grillade. Vi sov i husvagnen så vi fick mer semesterkänsla. Och idag (söndag) så låg vi på stranden & solade. Jag blev så brun! Nu är det slut på en otroligt bra semester. Imorgon börjar allvaret, jobb 😊

  • 2014-06-01
  • kl.20:00:45
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg