Tivoli & dyra taxiresor. ( )
Hem Om mig Kontakt

Tivoli & dyra taxiresor.

Kvällen igår blandades med trevligt sällskap, dyra taxiresor samt smutsiga kläder. Det började med att jag & älskling drog till en kompis i stan för att förfesta. Det var någon där som ville dra på bilträff så vi satte oss i bilen & åkte till någon död bilträff där även polisen var på besök. Vi åkte givetvis därifrån...

När vi kom tillbaka till stan så gick vi direkt till tivolit. Vi åkte typ virvelvinden eller vad man ska kalla den & fy fan vad det snurrade. Älskling spydde på mina fötter, haha. Tänkte att nu kommer han inte åka något mer, men han hade andra planer i huvudet. Vi skulle alla åka något typ som åkte upp & ner, typ spinrock på Liseberg fast man åker upp & ner. Tror ni inte Leo spyr i den också & jag fick hur mycket som helst på mig. I mitt hår, på kläderna, skorna osv. Jag skämdes för jag såg ut som en alkoholist. Vi tog en taxi hem för att byta om & sen åka tillbaka till stan.

När vi var tillbaka tog vi det lugnt, hälsade på lite vänner & spelade lite på tivolit. Älskling ville köra radiobilarna & jag skulle sitta med & krocka. Andra gången vi körde blev det en sådan kraft att bältet knäckte antagligen nyckelbenet på mig. Blev helt svullet & rött märke & jag hade svårt att andas. Vi tog en taxi till akuten, men var nio personer före mig & ingen hann komma in på 10 minuter, så vi gick därifrån. Shit, så ont jag har fortfarande!



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg