Party all night! 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Party all night! 😊

Vi har alltid lika roligt pĂ„ fest. Man börjar dricka som fan, spela drick-leken & en dĂ€ckar i vĂ„ran sĂ€ng. NĂ„gon sitter i soffan & tycker hela vĂ€rlden snurrar. Sedan dansa gangnam style flera timmar innan en ryss fĂ„r för sig att vi ska Ă„ka till nattklubb. Vi hittar en svarttaxi, trĂ€nger in massa folk i en bil & Ă„ker i vĂ€g. PĂ„ nattklubben dansar vi runt en stĂ„ng & en trampar pĂ„ glas. Inte bara vi som har glas pĂ„ golven alltsĂ„... Efter nattklubb blev det efterfest hemma hos oss dĂ€r alla fortsĂ€tter dricka. Jag vaknar mitt i natten att jag ligger pĂ„ golvet & ingen har sagt att jag Ă€r vĂ€lkommen upp i sĂ€ngen, haha. Underbara lördag! ❀

  • 2014-07-20
  • kl.12:00:24
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg